Przyjazne Ubezpieczenia - agencja ubezpieczeniowa

Jakiego ubezpieczenia dziś poszukujesz?

20 Lat Allianz w Polsce

20 lat Allianz w Polsce

20 lat Allianz w Polsce

Rok 2017 jest rokiem szczególnym dla Allianz w Polsce. 20 lat temu została sprzedana pierwsza polisa z logo Allianz. Stworzyliśmy wówczas nową jakość na polskim rynku. Staliśmy się dowodem na to, że wielka globalna marka dostrzega w tym rynku potencjał.

Przez kolejne lata udało nam się zdobyć wiele cennych doświadczeń, zbudować trwałe i ważne relacje z partnerami biznesowymi – brokerami, dealerami, bankami, multiagentami i placówkami medycznymi. Udało nam się także stworzyć i utrzymać unikalną w skali kraju sieć profesjonalnych i lojalnych agentów wyłącznych, sprzedających zarówno produkty majątkowe, jak i życiowe, dlatego mamy co świętować!

Od początku Allianz w Polsce budowali ludzie z wizją, pasja, śmiało podejmujący kolejne wyzwania. To dzięki ich determinacji, konsekwencji i wierze we wspólne cele, nasza firma zajmuje ważne miejsce na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jest zaufanym i wiarygodnym partnerem dla naszych klientów i współpracowników.

Część z najważniejszych dla naszej firmy wydarzeń znalazło odzwierciedlenie w jubileuszowym filmie.

1997 – 2017 Najważniejsze wydarzenia Allianz w Polsce

1997 – Rozpoczęcie działalności w Polsce
W marcu spółki Allianz Polska rozpoczyna swoją działalność na polskim rynku. Od początku strategia zakłada ścisłą współpracę między podmiotami i wykorzystanie efektu synergii.
1998 – Dynamiczny Start
4 lutego ówczesny prezes Zarządu Allianz na świecie Henning Schulte-Nölle przecięciem wstęgi uroczyście otwiera Allianz w Polsce. Niecałe 10 miesięcy później – w listopadzie – wystawiamy polisę z numerem 10 000.
1999 – Trzecia Spółka w Grupie
W marcu dostajemy od UNFE (później KNF) licencję o numerze 18 na utworzenie Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Allianz Polska S.A., a już na koniec roku nowa Spółka Grupy zarządza aktywami w wysokości 31 mln zł na rzecz 176 tysięcy klientów.
2000 – Pierwsi Partnerzy Biznesowi
Naszym atutem staje się budowanie relacji z licznymi partnerami biznesowymi. Zaczynamy od nawiązania współpracy z brokerami ubezpieczeniowymi, których na koniec roku jest już 200. Rozpoczynamy również wspólnie z bankami rozwijać usługi typu bancassurance.
2001 – Współpraca z Dealerami Samochodowymi
Podnoszenie jakości naszych usług, m.in. bezgotówkowej likwidacji szkód w ubezpieczeniach majątkowych, za co otrzymujemy z nagrodę miesięcznika Home&Market, przekonuje do nas kolejnych partnerów biznesowych. Rozpoczynamy współpracę z dealerami samochodowymi – pod koniec roku jest ich 90 z 13 marek samochodowych.
2002 – Wzrost Własnej Sieci Sprzedaży
Rozwijając szerokie relacje biznesowe, nie zapominamy o naszej własnej sieci sprzedaży. Agenci wyłączni od początku są podstawowym kanałem sprzedaży indywidualnych ubezpieczeń.
Pod koniec 5. roku działalności w 48 oddziałach i 28 agencjach pracuje 2422 agentów ubezpieczeniowych sprzedających wyłącznie ubezpieczenia z logo Allianz.
2003 – Czwarta Spółka w Grupie
Zachęceni sukcesami inwestycyjnymi PTE Allianz, zakładamy Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. W tym samym roku po raz pierwszy już cztery spółki Grupy Allianz osiągają zysk – łącznie 23,8 miliona zł.
2004 – Odwaga i Dynamika
Jako 4. grupa ubezpieczeniowa w Polsce świadczymy usługi dla 640 tys. klientów indywidualnych i 60 tys. klientów korporacyjnych. Swój dynamiczny wzrost postanawiamy podkreślić odważną decyzją, czyli sponsorowanie transmisji wyścigów Formuły 1. Rok później zaczynamy wspierać Roberta Kubicę w drodze do realizacji jego marzeń o startach w F1.
2005 – Milionowy Klient
W ciągu roku wystawiamy polisę ubezpieczeniową dla milionowego klienta Allianz Polska. Sukcesy, jak nagroda miesięcznika Home&Market dla najlepszego towarzystwa ubezpieczeniowego według przedsiębiorców motywują nas do kolejnych działań poprawiających obsługę klientów. Zaczynamy wdrażać program doskonalenia jakości likwidacji szkód.
2006 – Sprzedaż Direct
Rośnie sieć naszych agentów wyłącznych – w 70 agencjach i 48 oddziałach pracuje już ponad 4951 przedstawicieli Allianz. Równocześnie udaje nam się otworzyć międzynarodową spółkę z siedzibą w Polsce Allianz Direct, która zaczyna oferować ubezpieczenia przez Internet i telefon.

20 lat Allianz w Polsce

20 lat Allianz w Polsce

2007 – Innowacyjność
10. rok naszej działalności w Polsce zamykamy, zdobywając tytuł najbardziej innowacyjnej firmy w Grupie Allianz na świecie. Instytut Nauk Ekonomicznych PAN i miesięcznik Polish Market przyznaje nam tytuł Perła Polskiej Gospodarki. Otrzymujemy też kolejną nagrodę miesięcznika Home & Market dla najlepszej grupy ubezpieczeniowej według przedsiębiorców.
2008 – Szerokie Relacje Biznesowe
Nasze starania, by szeroko rozwijać relacje biznesowe z partnerami w różnych obszarach i branżach owocują tym, że na koniec roku współpracujemy z 2700 partnerami. Wśród nich są: dealerzy samochodowi, brokerzy ubezpieczeniowi, banki, biura maklerskie, biura podróży i placówki medyczne.
2009 – Sukces w Regionie
Zajmujemy po raz drugi 3. pozycję na rynku wśród wszystkich ubezpieczycieli jako Grupa. Równocześnie zostajemy liderem wśród 10 spółek Allianz w regionie Europy Centralnej i Wschodniej pod względem zebranej składki z ubezpieczeń.
2010 – Skuteczne Inwestowanie
Nasze fundusze inwestycyjne uzyskują najwyższe zyski na rynku, a zarządzający – tym razem funduszem Allianz Akcji Plus – zdobywa kolejny Złoty Portfel. Nic dziwnego, że aktywa pod naszym zarządem osiągają imponującą wartość 10 miliardów zł.
2011 – Nagradzane doświadczenie
14-letnie doświadczenie zaczyna procentować nie tylko dobrymi wynikami, ale również licznymi nagrodami. Czwarty Złoty Zderzak za najlepszą likwidację szkód komunikacyjnych, czwarte Godło Jakości Obsługi, zwycięstwo w konkursie Gazety Bankowej w kategorii: pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe to tylko niektóre trofea zdobyte w tym roku.
2012 – Nowoczesne Rozwiązania
W roku, w którym włączamy ubezpieczenia direct w nasze struktury, udostępniamy klientom kolejne nowoczesne rozwiązania. Wśród nich jest aplikacja na telefon do zarządzania domowymi finansami oraz aplikacja umożliwiająca zgłaszanie szkód komunikacyjnych. Udostępniamy też możliwość zgłoszenia szkody i obserwacji jej statusu przez Internet.
2013 – Multi – dostępność
Do szerokiego grona partnerów biznesowych, którzy oferują produkty z logo Allianz, dołączają multiagencje. Równocześnie rozwijamy i podnosimy jakość obsługi przez inne kanały dostępu. Wdrażamy przyjazny serwis telefoniczny w naszym Call Center.
2014 – Uznanie Klientów
Konsekwentne poprawianie jakości obsługi owocuje uznaniem naszych klientów. Mamy najniższy wskaźnik liczby skarg w stosunku do udziału w rynku. Również prowadzone przez nas badania satysfakcji klientów potwierdzają, że usługi naszej firmy jest gotowy polecić największy odsetek klientów.
2015 – Edukacja finansowa przyszłych pokoleń
Po dwóch latach rozwijania projektu My Finance Coach otrzymujemy certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami – HR Najwyższej Jakości. Dla nas największą nagrodą pozostaje możliwość edukowania przyszłego pokolenia w obszarze finansów. W ciągu trzech lat 40 pracowników poprowadziło 70 zajęć lekcyjnych w 19 szkołach , a w zajęciach wzięło udział 1300 uczniów.
2016 – Wspieramy Młode Talenty
Naszym zdaniem firma jest odpowiedzialna nie tylko za rozwój biznesu. Jesteśmy przekonani, że warto wspierać realizację śmiałych marzeń młodych ludzi. Dlatego po raz czwarty wspieramy nabór polskich zawodników na Allianz Junior Football Camp. Decydujemy się też, by Allianz Junior Music Camp – obóz dla nastoletnich utalentowanych pianistów z całego świata – odbył się tym razem w Warszawie.
2017 – Stawiamy na DIGITAL
W marcu jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeniowym wdrożyliśmy proces kalkulacji składki ubezpieczenia na Messengerze. Chwilę później w naszym portfolio produktów pojawił się Allianz1 – ubezpieczenie, którego zakres i koszt ustalasz sam za pomocą internetowej aplikacji.

20 lat Allianz w Polsce

20 lat Allianz w Polsce

 

Dodaj komentarz

Przyjazne Ubezpieczenia - agencja ubezpieczeniowa © 2017 Frontier Theme